Informacja o naborze na stanowisko referenta

BURMISTRZ MIASTA GRAJEWO
  • WÓJT GMINY WĄSOSZ

  • OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR

  • NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

  • na stanowisko referenta ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska

  • Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Wąsosz

  • Plac Rzędziana 8

19-222 Wąsosz

  1. Określenie stanowiska: referent ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska

  2. Wymagania stawiane kandydatom związane ze stanowiskiem:

  • wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. wykształcenie średnie,

  4. posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy,

  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. nieposzlakowana opinia,

  7. dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych oraz urządzeń biurowych,

  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

  • wymagania dodatkowe:

  1. staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych na podobnym stanowisku,

  2. wykształcenie wyższe o kierunkach: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub pokrewne,

  3. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi,

  4. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, regulujących zagadnienia obronności państwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,

  5. umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,

  6. umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych.

  1. Zakres odpowiedzialności i zadań wykonywanych na stanowisku:

  • zakres odpowiedzialności:

  1. za wykonywanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,

  2. za zabezpieczenie warunków ochrony tajemnicy służbowej.

  • zakres zadań:

  1. sprawne i terminowe załatwianie spraw urzędowych,

  2. prowadzenie spraw w dziedzinie Obrony Cywilnej,

  3. prowadzenie spraw w dziedzinie obronności,

  4. prowadzenie spraw w dziedzinie Zarządzania Kryzysowego,

  5. prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej,

  6. nakładanie obowiązku świadczeń osobistych na rzecz obronności i ich wykonywanie,

  7. współpraca z organizacjami pozarządowymi w dziedzinie OC,

  8. realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązku państwa-gospodarza (HNS),

  9. uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb sił zbrojnych i obrony cywilnej   przekazywanych przez organy wojskowe, upoważnione przez Ministra Obrony Narodowej lub organy obrony cywilnej,

w zakresie innych spraw:

  1. prowadzenie spraw związanych z właściwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,

  2. prowadzenie spraw związanych z dekoracją Gminy na okres świąteczny i flagowaniem na święta narodowe,

  3. wydawanie kart drogowych kierowcom i rozliczanie zużycia paliwa,

  4. dysponowanie traktorami i innym sprzętem mechanicznym wykorzystywanym do realizacji zadań gminy,

  5. rozliczanie paliwa i materiałów przeznaczonych do eksploatacji ciągników i samochodów służbowych,

  6. prowadzenie rejestru pojazdów mechanicznych w szczególności w zakresie: ubezpieczenia, przeglądów technicznych i bieżących oraz ważności dowodów rejestracyjnych,

  7. prowadzenie nadzoru nad działalnością ochotniczych straży pożarnych,

  8. wydawanie kart drogowych i rozliczanie paliwa na sprzęt i samochody strażackie,

  9. prowadzenie spraw związanych z organizacją właściwego dowożenia uczniów do szkół,

  10. prowadzenie spraw związanych z planowaniem i organizacją zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i inne paliwa,

  11. prowadzenie spraw w zakresie zarządzania energią elektryczną w budynkach i obiektach sportowych należących do samorządu gminy oraz energią wykorzystywaną do oświetlenia ulicznego.

Informacja o warunkach pracy:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat,

  2. miejsce pracy - stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku Urzędu Gminy Wąsosz; warunki pracy bezpieczne; budynek piętrowy, nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; brak windy,

  3. stanowisko pracy - praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; bezpośredni kontakt z klientami urzędu, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu (wizje lokalne); na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,

  4. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. formularz zgłoszeniowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),

  2. życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej, potwierdzonej właściwymi dokumentami, opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. Zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),

  3. list motywacyjny opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),

  4. dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy lub kopie tych dokumentów (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach i posiadanych uprawnieniach, szkoleniach, świadectwa pracy, referencje itp.);

  5. oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia:

  • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska,

  • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,

  • o zobowiązaniu do niepozostawania w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu, w przypadku wyboru oferty,

  • o ewentualnej pracy w samorządzie, (przez jaki okres czasu, czy odbył służbę przygotowawczą, czy zdał pomyślnie egzamin końcowy).

UWAGA:

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: „potwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, życiorys oraz formularz zgłoszeniowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska” do dnia 22 grudnia 2017 r. do godz.1200 w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój Nr 6 (decyduje data i godzina wpływu).

Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Wójta dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.

Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.

O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

Uwaga: Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci mogą odebrać w sekretariacie urzędu po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Nieodebrane dokumenty po upływie tego terminu podlegają zniszczeniu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz http://ug-wasosz.pbip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.

7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 86 273 10 01 w. 18.

Zatwierdził:

Wójt Gminy Wąsosz

Czesław Ołdakowski

Wąsosz, 11 grudnia 2017 r.

3

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Wąsosz

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Wiszowaty

Wprowadzający: Artur Wiszowaty

Data modyfikacji: 2017-12-11

Opublikował: Artur Wiszowaty

Data publikacji: 2017-12-11