Informacja o naborze na stanowisko referenta
WÓJT GMINY WĄSOSZ
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
na stanowisko referenta ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Wąsosz
Plac Rzędziana 8
19-222 Wąsosz
Określenie stanowiska: referent ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska
Wymagania stawiane kandydatom związane ze stanowiskiem:
wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
wykształcenie średnie,
posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych oraz urządzeń biurowych,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
wymagania dodatkowe:
staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych na podobnym stanowisku,
wykształcenie wyższe o kierunkach: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub pokrewne,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi,
znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, regulujących zagadnienia obronności państwa, zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,
umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego, odporność psychiczna w sytuacjach kryzysowych.
Zakres odpowiedzialności i zadań wykonywanych na stanowisku:
zakres odpowiedzialności:
za wykonywanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności i gospodarności,
za zabezpieczenie warunków ochrony tajemnicy służbowej.
zakres zadań:
sprawne i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
prowadzenie spraw w dziedzinie Obrony Cywilnej,
prowadzenie spraw w dziedzinie obronności,
prowadzenie spraw w dziedzinie Zarządzania Kryzysowego,
prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej,
nakładanie obowiązku świadczeń osobistych na rzecz obronności i ich wykonywanie,
współpraca z organizacjami pozarządowymi w dziedzinie OC,
realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązku państwa-gospodarza (HNS),
uwzględnianie postulatów dotyczących potrzeb sił zbrojnych i obrony cywilnej przekazywanych przez organy wojskowe, upoważnione przez Ministra Obrony Narodowej lub organy obrony cywilnej,
w zakresie innych spraw:
prowadzenie spraw związanych z właściwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego,
prowadzenie spraw związanych z dekoracją Gminy na okres świąteczny i flagowaniem na święta narodowe,
wydawanie kart drogowych kierowcom i rozliczanie zużycia paliwa,
dysponowanie traktorami i innym sprzętem mechanicznym wykorzystywanym do realizacji zadań gminy,
rozliczanie paliwa i materiałów przeznaczonych do eksploatacji ciągników i samochodów służbowych,
prowadzenie rejestru pojazdów mechanicznych w szczególności w zakresie: ubezpieczenia, przeglądów technicznych i bieżących oraz ważności dowodów rejestracyjnych,
prowadzenie nadzoru nad działalnością ochotniczych straży pożarnych,
wydawanie kart drogowych i rozliczanie paliwa na sprzęt i samochody strażackie,
prowadzenie spraw związanych z organizacją właściwego dowożenia uczniów do szkół,
prowadzenie spraw związanych z planowaniem i organizacją zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i inne paliwa,
prowadzenie spraw w zakresie zarządzania energią elektryczną w budynkach i obiektach sportowych należących do samorządu gminy oraz energią wykorzystywaną do oświetlenia ulicznego.
Informacja o warunkach pracy:
wymiar czasu pracy - pełny etat,
miejsce pracy - stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku Urzędu Gminy Wąsosz; warunki pracy bezpieczne; budynek piętrowy, nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; brak windy,
stanowisko pracy - praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; bezpośredni kontakt z klientami urzędu, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu (wizje lokalne); na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych - w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty:
formularz zgłoszeniowy (załącznik Nr 1 do ogłoszenia),
życiorys (CV) z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej, potwierdzonej właściwymi dokumentami, opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. Zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
list motywacyjny opatrzony klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy lub kopie tych dokumentów (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach i posiadanych uprawnieniach, szkoleniach, świadectwa pracy, referencje itp.);
oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszego ogłoszenia:
o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska,
o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
o zobowiązaniu do niepozostawania w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu, w przypadku wyboru oferty,
o ewentualnej pracy w samorządzie, (przez jaki okres czasu, czy odbył służbę przygotowawczą, czy zdał pomyślnie egzamin końcowy).
UWAGA:
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: „potwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, życiorys oraz formularz zgłoszeniowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta ds. pozamilitarnych przygotowań obronnych i wojska” do dnia 22 grudnia 2017 r. do godz.1200 w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój Nr 6 (decyduje data i godzina wpływu).
Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Wójta dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi w ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Uwaga: Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci mogą odebrać w sekretariacie urzędu po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Nieodebrane dokumenty po upływie tego terminu podlegają zniszczeniu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz http://ug-wasosz.pbip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 86 273 10 01 w. 18.
Zatwierdził:
Wójt Gminy Wąsosz
Czesław Ołdakowski
Wąsosz, 11 grudnia 2017 r.
3
Metryka strony