NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY WĄSOSZ
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Wąsosz
Plac Rzędziana 8
19-222 Wąsosz
Określenie stanowiska: referent d/s obsługi rady gminy, kasy i archiwum.
- Wymagania stawiane kandydatom związane ze stanowiskiem:
- wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie średnie,
- posiadanie co najmniej 2-letniego stażu pracy,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość obsługi komputera i programów komputerowych oraz urządzeń biurowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- wymagania dodatkowe:
- staż pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych na podobnym stanowisku,
- preferowane wykształcenie o kierunkach administracyjnych, prawnych, informatycznych lub pokrewne,
- znajomość przepisów prawa: ustawa o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ochrona danych osobowych, udostępnianie informacji publicznej, instrukcja kancelaryjna, o dostępie do informacji publicznej,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,
- sumienność, rzetelność, komunikatywność.
- Zakres odpowiedzialności i zadań wykonywanych na stanowisku:
- zakres odpowiedzialności:
- za wykonywanie powierzonych zadań szczegółowych wg kryterium legalności, rzetelności
i gospodarności, - za zabezpieczenie warunków ochrony tajemnicy służbowej.
- zakres zadań:
- sprawne i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
- wykonywanie zadań z zakresu obsługi rady gminy, w tym:
- przygotowywanie materiałów na sesje oraz posiedzenia komisji i podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z ich przeprowadzeniem,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady gminy,
- koordynacja realizacji zadań wynikających z uchwał rady gminy,
- przekazywanie korespondencji do i od rady gminy oraz komisji,
- przygotowywanie planów pracy rady gminy i komisji,
- protokołowanie obrad sesji oraz posiedzeń komisji,
- prowadzenie zbioru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych i odpowiedzi na nie,
- przekazywanie uchwał rady gminy do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- prowadzenie ewidencji radnych gminy,
- przekazywanie danych do naliczania diet radnym oraz sołtysom,
- prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników sądowych,
- z zakresu spraw informatycznych, w tym:
- przesyłanie uchwał rady gminy oraz zarządzeń wójta celem publikacji do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz do Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- nadzór nad prawidłowością działania sprzętu informatycznego w urzędzie, w tym dokonywanie napraw bieżących oraz usuwanie usterek i awarii sprzętu,
- obsługa skrzynki epuap urzędu,
- aktualizacji treści strony internetowej Gminy oraz Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz,
- obsługa kasy, w tym:
- wypłata wynagrodzeń i świadczeń,
- przyjmowanie wpłat,
- sporządzanie raportów i innych dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowych,
- sprawy z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, w tym:
- przygotowanie deklaracji o wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi wraz
z oświadczeniem, - przyjmowanie deklaracji i oświadczeń od mieszkańców w zakresie gospodarki odpadami,
- prowadzenie rachunkowości należności z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w przypadku nie złożenia przez mieszkańców deklaracji oraz przygotowywanie decyzji określających wysokość opłaty,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą techniczną przygotowania i przeprowadzenia wyborów
i referendów, - prowadzenie archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych znajdujących się w budynku urzędu gminy,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych Urzędu Gminy Wąsosz oraz jednostek organizacyjnych,
- bieżące zapoznanie się z ustawami, rozporządzeniami i aktami normatywnymi dotyczącymi ogółu zagadnień na stanowisku pracy, prowadzenie wymaganych rejestrów, ewidencji spraw zgodnie
z jednolitym rzeczowym wykazem akt, archiwizowanie dokumentów realizowanie prawozdawczości – wszystko w nałożonych terminach, - wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Informacja o warunkach pracy:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – stanowisko pracy mieści się na I piętrze budynku Urzędu Gminy Wąsosz; warunki pracy bezpieczne; budynek piętrowy, nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; brak windy,
- stanowisko pracy – praca administracyjno-biurowa w systemie jednozmianowym; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin; bezpośredni kontakt z klientami urzędu, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, praca w siedzibie i poza siedzibą urzędu (wizje lokalne); na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym,
- wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy - załącznik Nr 1 do ogłoszenia,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie i staż pracy lub kopie tych dokumentów (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach i posiadanych uprawnieniach, szkoleniach, świadectwa pracy, referencje itp.),
- oświadczenie kandydata według wzoru stanowiącego - załącznik Nr 2 do ogłoszenia:
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku, którego dotyczy ogłoszenie,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o zobowiązaniu do niepozostawania w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu, w przypadku wyboru oferty,
- o ewentualnej pracy w samorządzie, (przez jaki okres czasu, czy odbył służbę przygotowawczą, czy zdał pomyślnie egzamin końcowy),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - załącznik Nr 3 do ogłoszenia.
UWAGA:
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: „potwierdzam zgodność z oryginałem”, data, czytelny podpis.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, życiorys oraz formularz zgłoszeniowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko referenta d/s obsługi rady gminy, kasy i archiwum” do dnia 23 października 2020 r. do godz.1000
w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz lub pocztą na adres: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, pokój Nr 6 (decyduje data i godzina wpływu).
Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Wójta dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z wymaganiami formalnymi określonymi
w ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.
Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.
O dalszym przebiegu procedury naboru i terminach kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wąsosz oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
Uwaga: Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewyłonionych w drodze naboru, jak również dokumenty aplikacyjne niespełniające wymagań formalnych oraz dokumenty, które wpłynęły po terminie, kandydaci mogą odebrać w sekretariacie urzędu po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Nieodebrane dokumenty podlegają zniszczeniu.
Zatwierdził:
Wójt Gminy Wąsosz
Czesław Ołdakowski
Wąsosz, 12 października 2020 r.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Gminy Wąsosz Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Wójt Gminy Wąsosz.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Wójta Gminy Wąsosz inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz; e-mail: iodo@gminawasosz.pl.
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2].
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Państwa dane osobowe, przetwarzane będą także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[5], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
Prawa osób, których dane dotyczą:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezes UODO.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
1 Art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Metryka strony