Zapytanie ofertowe w sprawie budowy przydomowych oczyszczalnie ścieków – 5 szt.

                                                                                                                      Wąsosz 02.09.2021 r.

 

 

Nr sprawy: ZP.271.4.2021

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

                         w sprawie budowy przydomowych oczyszczalnie ścieków – 5 szt.       

                                                                                                     

Dotyczy procedury udzielenia zamówienia, dla którego wartość nie przekracza 130 000,00 zł na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).

 

Wójt Gminy Wąsosz zaprasza do składania ofert na budowę przydomowych oczyszczalnie ścieków – 5 szt.

 

  1. INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM
  2. Zamawiający: Gmina Wąsosz
  3. Postępowanie prowadzi: Urząd Gminy Wąsosz
  4. Adres: Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, powiat grajewski, woj. podlaskie
  5. NIP: 719-15-07-942, REGON: 450669772

5.. Adres strony internetowej: BIP Urząd Gminy Wąsosz https://bip-ugwasosz.wrotapodlasia.pl/

  1. Adres do korespondencji: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz
  2. Telefon/Fax: 86 273 10 01
  3. E-mail: wojt@gminawasosz.pl - adres, na który można przesyłać korespondencję związaną z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,

9 .Godziny pracy: 730- 1530

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Naturalnych Przydomowych Oczyszczalni Ścieków na terenie Gminy Wąsosz. Zamówienie będzie obejmować:
  2. sporządzenie koncepcji oraz wyboru wielkości Naturalnych Przydomowych Oczyszczalni Ścieków w zależności od Realnej Liczby Mieszkańców.
  3. wyborze typu Naturalnych Przydomowych Oczyszczalni Ścieków w zależności od warunków gruntowych i lokalizacyjnych.
  4. sporządzenie projektu budowlanego (na mapce sytuacyjno-wysokościowej) do celów projektowych.
  5. uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń na realizację robót.
  6. sporządzenie projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru robót oraz Kosztorysu ofertowego a po zakończeniu prac Kosztorysu powykonawczego.
  7. pełnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu,
  8. wybudowanie 5 szt. Przydomowych Oczyszczalni Ścieków typu:

4 RLM ze Denitryfikacyjnym złożem korzeniowym (staw) szt. 3

4 RLM ze Denitryfikacyjnym złożem korzeniowym (staw) z przeciskiem szt. 1

6 RLM ze Denitryfikacyjnym złożem korzeniowym (staw) szt. 1.

 

  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny w załączonym Programie Funkcjonalno – Użytkowym, zwanym dalej PFU oraz Szacunkowym Zestawieniem Ilości Robót.
  2. Wykonanie robót budowlanych odbywa się przy użyciu materiałów budowlanych zapewnianych przez Wykonawcę.

 

  1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Do 15 grudnia 2021 roku.

 

III.   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.

 

 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki:

  1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

  1. zdolności technicznej lub zawodowej,

Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada wiedzę
i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, dokonał budowy co najmniej 3 sztuk naturalnych przydomowych oczyszczalni ścieków z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.

 

  1. WADIUM
  2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. WYMAGANE ELEMENTY OFERTY:
  2. Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
  3. Oferta Wykonawcy powinna być złożona w kopercie z opisem: OFERTA – PRZYDOMOWE OCZYSZCZALNIE
  4. Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty:
    • Kopia polisy lub dokumentu ubezpieczenia potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem zapłaty,
    • Kopie referencji lub innych dokumentów równoważnych

 

  1. KRYTERIUM OCENY OFERTY:
  1. Cena – 100 %
  2. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Rozliczenia między zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

 

  1. TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:
  2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13.09.2021 r. do godz. 10:00, pocztą lub dostarczyć osobiście.
  3. W tytule należy wpisać:

OFERTA – PRZYDOMOWE OCZYSZCZALNIE

  1. Ofertę można złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz pokój Nr 6 lub pocztą na adres Urzędu: Pl. Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz.

 

VII. POZOSTAŁE INFORMACJE:

  1. Odrzuceniu podlegają oferty:
    • Których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
    • Złożone przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym.
  2. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym podlegają zwrotowi do Wykonawcy.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

Załączniki:

  1. FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
  2. Wzór umowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  3. Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z Szacunkowym Zestawieniem Ilości Robót.

 

Osoby do kontaktu:

  1. Czesław Ołdakowski -  Wójt Gminy, tel. 86 273 10 01 wew. 12
  2. Łukasz Danowski – Referent ds. ochrony środowiska, tel. 86 273 10 01 w. 22

 

Zatwierdził: Wójt Gminy Czesław Ołdakowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Wąsosz

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Wiszowaty

Data wytworzenia: 2021-09-03

Wprowadzający: Artur Wiszowaty

Data modyfikacji: 2021-09-15

Opublikował: Artur Wiszowaty

Data publikacji: 2021-09-03