Wykonanie usług polegających na odłowieniu bezpańskich (bezdomnych) psów z terenu gminy Wąsosz, ich transporcie oraz utrzymaniu w schronisku dla zwierząt

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Wąsosz

  1. Plac Rzędziana 8,

19-222 Wąsosz

tel: 86 273 10 01.

e-mail:wojt@gminawasosz.pl

 

Zamawiający, tj.  Gmina Wąsosz zaprasza do złożenia ofert cenowych na zadanie pn. ,,Odłów, transport i utrzymanie zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Wąsosz”.

                                                                       

                                        

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług polegających na odłowieniu bezpańskich (bezdomnych) psów z terenu gminy Wąsosz, ich transporcie oraz utrzymaniu w schronisku dla zwierząt wraz z usługami powiązanymi w okresie 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Zakres przedmiotowy obejmować będzie:

  1. a) Odłów lub odbiór bezdomnego zwierzęcia z terenu gm. Wąsosz (woj. podlaskie) po otrzymaniu zgłoszenia od pracownika Urzędu Gminy w Wąsoszu (czas realizacji 48 h licząc od otrzymania zgłoszenia z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach wymagany czas reakcji może być krótszy).
  2. b) Umieszczenie odłowionych psów w schronisku oraz zapewnienie zwierzęciu przebywającemu w schronisku odpowiedniej opieki, wyżywienia, nadzoru weterynaryjnego, profilaktyki i leczenia.
  3. c) Sterylizację albo kastrację zwierząt w schronisku (przy czym o konieczności wykonywania zabiegu decyduje lekarz weterynarii).
  4. d) Szczepienia zwierząt odłowionych z terenu gm. Wąsosz.
  5. e) Poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt.
  6. f) Usypianie ślepych miotów.
  7. g) Chipowanie.
  8. h) Utylizację zwłok w przypadku śmierci zwierzęcia.
  9. i) Przesyłanie zamawiającemu:

- protokołów odłowionych psów w poprzednim miesiącu wraz z dokumentacja fotograficzną,

- ewidencji ilości odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,

- ewidencji ilości psów oddanych do adopcji w poprzednim miesiącu,

- ewidencji ilości padłych psów w poprzednim miesiącu,

- ewidencji chipowania wszystkich odłowionych psów,

- zdjęć odłowionych psów z poprzedniego miesiąca,

- dokumentacji weterynaryjnej zawierającej szczepienia oraz zabiegi weterynaryjne psów za poprzedni miesiąc,

(powyższe dane będą podstawą do zapłaty faktury)

Według danych liczba odłowów w roku wynosiła:

-2022 r.- 22 sztuk

-2023 r.-20 sztuk

-2024 r.(do listopada)-17 sztuk

  1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

III. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY

 

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
  • Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
  • Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia aktualnego zezwolenia na prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych wydane zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy z dn. 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
  • Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia umowy zawartej z lekarzem weterynarii w zakresie opieki weterynaryjnej nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku.

 

 

  1. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW

 

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują osobiście, przez operatora pocztowego lub drogą elektroniczną.

 

  1. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postepowania jest Pan Łukasz Danowski nr tel. 86 273 10 01 wew.15
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. 730 do 1530.

 

  1. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Wąsosz ul. Plac Rzędziana 8 19-222 Wąsosz w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Odłów, transport i utrzymanie zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Wąsosz” lub drogą elektroniczną na adres wojt@gminawasosz.pl  w terminie do dnia 6 grudnia 2024 r. do godz. 1000     

 

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

 

  1. Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie/udzielenie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania z ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postepowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO informuję, iż:

 

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Wąsosz mający siedzibę Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, reprezentowana przez Wójta Gminy Wąsosz – wojt@gminawasosz.pl.
  • z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Wąsosz można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez e mail. iodo@gminawasosz.pl.
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan. Ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym; ich nieprzekazanie spowoduje niemożliwość realizacji zawartej umowy i związanych z nią obowiązków podatkowo-składkowych.

 

 

Załącznik do zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowo – cenowy wraz z oświadczeniami
  2. Projektowane postanowienia umowy.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Wąsosz

Wytwarzający/odpowiadający: Łukasz Danowski

Data wytworzenia: 2024-11-21

Wprowadzający: Artur Wiszowaty

Data modyfikacji: 2024-12-09

Opublikował: Artur Wiszowaty

Data publikacji: 2024-11-21