Zapytanie ofertowe - modernizacja placów zadań
Wąsosz 04.04.2022 r.
Nr sprawy: ZP.271.4.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w sprawie realizacji zadania: Modernizacja funkcjonujących placów zabaw na terenie Gminy Wąsosz
Dotyczy procedury udzielenia zamówienia, dla którego wartość nie przekracza 130 000,00 zł na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).
Wójt Gminy Wąsosz zaprasza do składania ofert na realizację zadania: Modernizacja funkcjonujących placów zabaw na terenie Gminy Wąsosz.
- INFORMACJA O ZAMAWIAJĄCYM
- Zamawiający: Gmina Wąsosz
- Postępowanie prowadzi: Urząd Gminy Wąsosz
- Adres: Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, powiat grajewski, woj. podlaskie
- NIP: 719-15-07-942, REGON: 450669772
- Adres strony internetowej: BIP Urząd Gminy Wąsosz https://bip-ugwasosz.wrotapodlasia.pl/
- Adres do korespondencji: Urząd Gminy Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz
- Telefon/Fax: 86 273 10 01
- E-mail: wojt@gminawasosz.pl - adres, na który można przesyłać korespondencję związaną z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
9 .Godziny pracy: 730- 1530
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację funkcjonujących placów zabaw na terenie Gminy Wąsosz.
- Zamówienie będzie obejmować dostawę i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie poszczególnych placów zabaw zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
- Zamontowane urządzenia muszą być nowe oraz posiadać stosowne atesty i certyfikaty.
- Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Do 30 dni od podpisania umowy.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej,
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków nastąpi przez określenie: spełnia /nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
- WADIUM
Nie dotyczy
- WYMAGANE ELEMENTY OFERTY:
- Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oferta Wykonawcy powinna być złożona w kopercie z opisem: OFERTA – place zabaw
- Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty:
- Kosztorys ofertowy uproszczony,
- Karty katalogowe proponowanych urządzeń.
- KRYTERIUM OCENY OFERTY:
- Cena – max. 90 pkt.
- Okres gwarancji:
- 24 miesiące – 0 pkt.
- 36 miesięcy – 5 pkt.
- 48 miesięcy – 10 pkt.
- Kryterium ceny zostanie obliczone poprzez podzielenie ceny najniższej oferty przez cenę oferty badanej.
- Łączną ocenę oferty będzie stanowić suma kryteriów: cena i okres gwarancji.
- Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Rozliczenia między zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
- TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.04.2022 r. do godz. 10:00, pocztą lub dostarczyć osobiście.
- W tytule należy wpisać:
OFERTA – place zabaw
- Ofertę można złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Wąsosz pokój Nr 6 lub pocztą na adres Urzędu: Pl. Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz.
VII. POZOSTAŁE INFORMACJE:
- Odrzuceniu podlegają oferty:
- Których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- Złożone przez Wykonawcę niespełniającego warunków określonych w zapytaniu ofertowym,
- Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym podlegają zwrotowi do Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
Załączniki:
- FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- Wzór umowy – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Specyfikacja zamówienia.
Osoby do kontaktu:
- Czesław Ołdakowski - Wójt Gminy, tel. 86 273 10 01 wew. 12
- Renata Godlewska – Inspektor, tel. 86 273 10 01 w. 16
Zatwierdził: Wójt Gminy Czesław Ołdakowski
Metryka strony