Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy: usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej
- ZAMAWIAJĄCY
Nazwa zamawiającego: Gmina Wąsosz
Adres zamawiającego: ul. Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz
Telefon: (86) 273 10 01
Faks: (86) 273 10 01
Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł netto
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
Przedmiotem zamówienia jest: „Odbiór z działki wyznaczonej przez gminę transport oraz odzysk lub unieszkodliwienie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag” z terenu Gminy Wąsosz. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
III. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Masa wyrobów przeznaczonych do odbioru, transportu, odzysku lub unieszkodliwienia wynosi szacunkowo:
- a) odpady z folii rolniczych 72,370 Mg
- b) odpady z siatki i sznurka do owijania balotów – 18,665 Mg
- c) odpady z opakowań po nawozach – 10,455 Mg
- d) odpady z opakowań typu Big Bag – 9,233 Mg
Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- Odbiór z działki wyznaczonej przez gminę oraz odpowiednie zapakowanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag.
- Ważenie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.
- Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
- Transport, zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
- Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsc wykonania przedmiotu zamówienia,
UWAGA!
Podana ilość w/w wyrobów objętych przedmiotem zamówienia określona została na podstawie danych przekazanych przez właścicieli nieruchomości składających wnioski stanowiących jednocześnie inwentaryzację w/w wyrobów. Ostateczne określenie ilości odpadów, przyjętych do ustalenia cen jednostkowych, skali trudności oraz warunków technicznych należy do obowiązków Wykonawcy.
Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie ryczałtowo, tylko za faktycznie wykonane usługi . Podana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.
Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen jednostkowych w czasie trwania umowy.
Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zadania ilość odpadów może ulec zmianie.
Zamawiający wyznaczy dzień i godzinę odbioru odpadów z działki gminnej z 3 dniowym wyprzedzeniem i poinformuje o tym Wykonawcę.
Termin realizacji zadania wyrobów nie dłuższy niż do dnia 31.05.2022 r.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
- Wygenerowania z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłączeniem zbierania odpadów)
- Wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- Oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli od którego odebrano odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
- Wykonawca wykona co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
- Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży zamawiającemu sprawozdanie zawierające: wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze i siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
- Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
- Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
- Wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu : - oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
- Spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1) imię i nazwisko użytkownika, który dostarcza odpady;
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag
3) datę odbioru
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze białe; - folie rolnicze czarne; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;
5) podpis właściciela/ użytkownika
6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
7) pieczęć firmową wykonawcy,
- Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur
określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i
kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
- k) Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zapytaniem ofertowym.
- l) W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania Zamawiającemu.
IV . TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Rozpoczęcie –od dnia podpisania umowy.
Zakończenie – do 31.05.2022 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem.
- Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia.
- Posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający uzna warunki wymienione w pkt 1 – 4 za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.
- OCENA OFERT:
Kryterium oceny ofert – cena 100%. Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Wąsosz, ul. Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, (sekretariat) do dnia 7 kwietnia 2022 r. do godz. 1000 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są w Urzędzie Gminy Wąsosz, ul. Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz pokój nr 13 lub pod nr tel. (86) 273 10 01 wew. 22– Pan Łukasz Danowski
VIII. INFORMACJA DOT. RODO
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wąsosz,
adres: Wąsosz ul. Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz.
2.Kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Wąsosz lub: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Gminy Wąsosz ul. Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wyłonienia wykonawcy dotyczącego odbioru folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych na potrzeby doręczenia korespondencji w sprawie z wniosku.
(Uwaga: Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców).
5.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony okres archiwizacji.
7.Ma Pani/Pan prawo żądać od Wójta Gminy Wąsosz
1)dostępu do swoich danych osobowych;
2)sprostowania swoich danych osobowych;
3)usunięcia lub ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
(Uwaga: dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji).
8.Jeżeli Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest nieprawidłowe, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w przypadku wnioskowania o wydanie zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów jest wymogiem ustawowym.
10.Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Wójta, w tym profilowaniu.
Wójt Gminy Wąsosz
Czesław Ołdakowski
Metryka strony