Nadzór inwestorski - branża elektryczna

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Wąsosz zaprasza do złożenia ofert na

pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego  

  1. Nazwa i adres zamawiającego

Gmina Wąsosz
Podmiot realizujący: Urząd Gminy Wąsosz
Plac Rzędziana 8
19-222 Wąsosz
NIP: 719-150-79-42
tel. 86 273 10 01

w sprawie przedmiotu zamówienia: 86 273 10 01 w. 22
godziny urzędowania: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
e-mail: wojt@gminawasosz.pl

Adres do korespondencji:
Urząd Gminy Wąsosz
Plac Rzędziana 8

19-222 Wąsosz

  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży:
    1. elektrycznej,

 dla zadania polegającego na budowie budynku mieszkalnego z lokalami mieszkalnymi komunalnymi w m. Wąsosz.

Zakres robót budowlanych, dostaw i usług (po stronie głównego wykonawcy)  będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego obejmuje budowę budynku mieszkalnego z lokalami mieszkalnymi komunalnymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w tym: przyłącze wodociągowe, instalacja doziemna kanalizacji sanitarnej i elektroenergetycznej; posadowienie zbiornika na gaz płynny o pojemności V= 6,40 m3 wraz z instalacją do zasilania instalacji gazowej budynku. Zamówienie nie obejmuje zagospodarowania terenu.

Zaplanowany do budowy budynek jest przeznaczony na budynek mieszkalny wielorodzinny w zabudowie wolnostojącej, bez podpiwniczenia, z trzema kondygnacjami nadziemnymi ( dwie kondygnacje mieszkalne + strych ) z dachem dwuspadowym.

 

  1. Obowiązki inspektora nadzoru:

                                  

  1. A) Do obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) przy realizacji zadania „Budowa budynku mieszkalnego z lokalami mieszkalnymi komunalnymi”, w zakresie branży:
  2. c) elektrycznej.
  3. B) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. takich czynności jak:

1) kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją przetargową, z projektami budowlanymi, zgodności z umową zawartą z generalnym Wykonawcą, przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym;

2) Systematyczne monitorowanie i dokumentowanie postępów realizacji inwestycji oraz informowanie Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu projektu oraz zaproponowanie programów naprawczych;

3) dokonywanie stosownych wpisów w dziennikach robót odnośnie:

- zakresu wykonanych robót;

- odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu;

- zakończenia robót i gotowości do odbioru;

4) Sprawdzanie jakości wykonanych prac i wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i/lub niedopuszczonych do zastosowania.

5) Żądania od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy kontynuacja mogła wywołać zagrożenia;

6) Kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych;

7) Kontrola terminowości realizacji inwestycji;

8) Zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, atestów, oświadczeń, zgłoszeń itp.

9) Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów prac zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, przy czym Inspektor nie może zaakceptować prac ulegających zakryciu bez akceptacji Zamawiającego;

10) Udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą prac montażowych poszczególnych instalacji, a także przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania oraz inicjowanie  i prowadzenie takich spotkań;

11) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzanych w trakcie realizacji prac montażowych;

12) Potwierdzanie faktycznie wykonanych prac, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego  i rozruchu instalacji,

13) Stwierdzenie zakończenia prac montażowych poszczególnych instalacji, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej;

14) Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców prac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów;

15) Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych;

16) Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach, jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień,

17) Weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji;

18) Udział w odbiorach częściowych i końcowym zadania, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego umową;

19) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania;

20) Realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż.;

21) Udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi;

22) Wykonywanie innych obowiązków związanych z realizacją projektu;

23) W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych lub zaniechania wykonania pewnych robót przygotowanie i przedstawienie do zatwierdzenia przez inwestora protokołu konieczności na roboty dodatkowe lub zamienne oraz sprawdzanie kosztorysów dodatkowych, zamiennych wykonanych przez Wykonawcę.

24) Udział w przeglądach gwarancyjnych na wezwanie Zamawiającego.

25) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej z ważniejszych elementów wykonywanych robót.

26) Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej budowy przed zgłoszeniem zakończenia robót przez Wykonawcę.

  1. Szczegółowy zakres robót budowlanych, dostaw i usług (po stronie głównego wykonawcy) jest dostępny w dokumentacji technicznej dostępnej przy zamówieniu publicznym pod adresem: https://bip-ugwasosz.wrotapodlasia.pl/przetargi/przetargi/2022/budowa-budynku-mieszkalnego-z-lokalami-mieszkalnymi-komunalnymi/budowa-budynku-mieszkalnego-z-lokalami-mieszkalnymi-komunalnymi.html
  1. Warunki udziału w postępowaniu
  1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2) Zamawiający wymaga, aby osoba, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, legitymowała się uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności:

a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

3) W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, stosowne dokumenty/oświadczenia należy dołączyć do oferty.

  1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów/oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

  1. Termin realizacji zamówienia.

Czas trwania umowy:

  1. a) Rozpoczęcie pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego następuje wraz z podpisaniem umowy, które jest równoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia o podjęciu nadzoru inwestorskiego.
  2. b) Zakończenie pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego następuje: po dokonaniu odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych, do dnia 04.2023 r.
  3. c) W przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych objętych nadzorem, zmiany bądź zmniejszenie lub zwiększenia zakresu robót lub wystąpienia robót dodatkowych, Wykonawca przyjmuje, że zakres obowiązków inspektora rozciąga się automatycznie na zmieniony zakres robót, roboty dodatkowe lub zmieniony termin realizacji, bez prawa do uzyskania z tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
  4. d) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego powinien wykonać powierzone mu zadanie z należytą starannością, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności oraz we właściwym czasie, wynikającym z harmonogramu wykonania nadzorowanych robót.
  1. Miejsce i termin składania ofert.
  1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania.
  2. Ofertę można złożyć w stosunku do jednej, dwóch lub trzech branż. Wykonawca na formularzu oferty podaje cenę dla każdej z wybranych branż.
  3. Ofertę można złożyć w wybrany sposób do dnia 26.04.2022 r. do godz. 12.00.
    1. w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego (Gmina Wąsosz, Plac Rzędziana 8, 19-222 Wąsosz, sekretariat) osobiście lub pocztą zatytułowaną „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – branża budowlana ”,
  4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  1. Kryterium oceny ofert.

 

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

cena brutto – 100 %.
Cena = (C oferty z najniższą ceną / C oferty badanej ) x 100

  1. Każda z branż będzie oceniana indywidualnie.
  2. Cena ma być wyrażona w polskich złotych.
  3. Cenę oferty za wykonanie nadzoru należy określić w formie ryczałtu, łącznie z podatkiem VAT w obowiązującej wysokości.
  4. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania zamówienia w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
  5. W przypadku Wykonawcy - osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej cena brutto obejmuje wszelkie składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i chorobowe zgodnie z ustawą z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. 2021.423 tj.), w tym również składki w tej części, w której zgodnie z przepisami obciążają  Zamawiającego, oraz składki na ubezpieczenie zdrowotne, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych (Dz. U. 2020.1398 t.j.) a także wszelkie koszty Zamawiającego związane z realizacją umowy z osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, obejmujące składki na Fundusz Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2020.1409 t.j.), składkę na ubezpieczenie wypadkowe, zgodnie z ustawą z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. 2019.1205 t.j.) oraz wszystkie inne należności publicznoprawne związane z wykonywaniem umowy, w tym również takie, które mogą powstać w przyszłości. Powyższe okoliczności Wykonawca powinien uwzględnić przy obliczaniu ceny oferty brutto; wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zależna będzie od każdoczesnego statusu Wykonawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz od rozmiaru obowiązków Zamawiającego w zakresie składek na Fundusz Pracy oraz składek na ubezpieczenie wypadkowe w okresie wykonywania zlecenia. Ustalenie ceny brutto jako sumy wszelkich kosztów, jakie poniesie Zamawiający w związku z wykonaniem umowy ma na celu doprowadzenie do porównywalności ofert składanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą i osoby nie prowadzące działalności gospodarczej. Poziom faktycznych obciążeń publicznoprawnych zależny będzie od każdoczesnego statusu Wykonawcy w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz od rozmiaru obowiązków Zamawiającego w zakresie składek na Fundusz Pracy oraz składek na ubezpieczenie wypadkowe w okresie wykonywania zlecenia.
  6. Cena oferty nie ulegnie zmianie za cały okres nadzoru hydrogeologicznego nad realizowanymi zadaniami bez względu na to czy zmieni się lub nie zakres rzeczowy robót, technologia oraz wydłuży się okres wykonania zadania i pełnienia nadzoru.
  1. Informacja na temat zakresu wykluczenia

Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi  w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  • pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

  1. Informacje dodatkowe.
  1. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela: Artur Wiszowaty – 86 273 10 01 w. 22,
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. unieważnienia postępowania bez podania przyczyny nawet po otwarciu kopert,
    2. nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny,
    3. pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Wąsosz

Wytwarzający/odpowiadający: Artur Wiszowaty

Data wytworzenia: 2022-04-21

Wprowadzający: Artur Wiszowaty

Data modyfikacji: 2022-04-21

Opublikował: Artur Wiszowaty

Data publikacji: 2022-04-21