Zarzadzenie Nr 21/07
Z A R Z Ą D Z E N I E N r 21/07
WÓJTA GMINY WĄSOSZ
z dnia 06 sierpnia 2007 r.
w sprawie przyjęcia informacji za I półrocze 2007 roku
Na podstawie art.198 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku
o finansach publicznych ( Dz.U. Nr 249, poz. 2104.) oraz uchwały Nr XXI/136/06 Rady Gminy Wąsosz z dnia 28 sierpnia 2006 r. zarządzam przyjąć:
§ 1
-
Informację z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2007 roku zgodnie z załącznikami :
-
plan dochodów po dokonanych zmianach - 8.478.389,00 zł. zrealizowano
-
4.489.434,96 zł. załącznik Nr 1.
-
plan wydatków 9.529.588,00 zł. zrealizowano – 3.724.416,56 zł.
załącznik Nr 2.
-
Informację z wykonania zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz
innych zadań zleconych Gminie, zgodnie z załącznikiem Nr 3.
-
Informację opisową z realizacji budżetu Gminy za I półrocze 2007 roku.
-
Informację za I półrocze 2007 r. z wykonania planu finansowego Instytucji Kultury
w Wąsoszu: Gminny Ośrodek Kultury, zgodnie z załącznikiem Nr 4.
-
Informację za I półrocze 2007 r. z wykonania planu finansowego Instytucji Kultury
w Wąsoszu: Gminna Biblioteka Publiczna , zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 2
Informacje przekazać Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku Zespół Zamiejscowy w Łomży w terminie do 31 sierpnia 2007 r.
Wójt
Czesław Ołdakowski
Załącznik Nr 1 do
Zarządzenia Nr 21/07 Wójta Gminy Wąsosz
z dnia 06 sierpnia 2007 r.
Informacja z wykonania dochodów za I –sze półrocze w 2007 r.
Klasyfikacja |
Nazwa |
Plan |
Wykonanie |
% |
||
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
84.081,00 |
84.780,04 |
100,01 |
|
01010 |
|
Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi |
5.000 |
5.700 |
114,0 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
5.000 |
5.700 |
114,0 |
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
79.081,00 |
79.080,04 |
99,9 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
79.081,00 |
79.080,04 |
99,9 |
020 |
|
|
Leśnictwo |
900,00 |
1.125,47 |
125,0 |
|
02001 |
|
Gospodarka leśna |
900,00 |
1.125,47 |
125,0 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów |
900,00 |
1.125,47 |
125,0 |
600 |
|
|
Transport i łączność |
40.000,00 |
0,00 |
0,0 |
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
40.000,00 |
0,00 |
0,0 |
|
|
2330 |
Dotacje celowe otrzymane od samorządu województwa na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego |
40.000,00 |
0,00 |
0,0 |
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
132.016,00 |
48.931,70 |
37,0 |
|
70005 |
|
Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
132.016,00 |
48.931,70 |
37,0 |
|
|
0460 |
Wpływy z opłaty eksploatacyjnej |
95.000,00 |
32.884,48 |
35,0 |
|
|
0470 |
Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomościami |
516,00 |
516,33 |
100,06 |
|
|
0750 |
Dochody z najmu i dzierżawy składników majątkowych Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze |
26.500,00 |
12.366,57 |
46,6 |
|
|
0840 |
Wpływy ze sprzedaży wyrobów |
10.000,00 |
3.164,32 |
31,6 |
750 |
|
|
Administracja publiczna |
107.463,00 |
67.001,10 |
62,3 |
|
75011 |
|
Urzędy wojewódzkie |
59.700,00 |
32.904,50 |
55,1 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
59.000,00 |
32.384,00 |
54,8 |
|
|
2360 |
Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacja zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami |
700,00 |
520,50 |
74,36 |
|
75023 |
|
Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) |
16.500,00 |
2.866,95 |
17,3 |
|
|
0690 |
Wpływy z różnych opłat |
1.500,00 |
1.200,00 |
80,0 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
1.500,00 |
1.666,95 |
111,1 |
|
75053 |
|
Wybory do Rad gmin, rad pwiatów i sejmików województw, wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, oraz referenda gminne, powiatowe i wojewódzkie |
6.286,00 |
6.286,00 |
100,0 |
|
|
2330 |
Dotacje celowe otrzymane od samorządu województwa na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego |
6.286,00 |
6.286,00 |
100,0 |
|
75095 |
|
Pozostała działalność |
24.950,00 |
24.943,65 |
99,9 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
24.950,00 |
24.943,65 |
99,9 |
751 |
|
|
Urzędy naczelne organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa |
8.442,00 |
8.040,00 |
95,2 |
|
75101 |
|
Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa |
804,00 |
402,00 |
50,0 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
804,00 |
402,00 |
50,0 |
|
75109 |
|
Wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz referenda gminne, powiatowe i wojewódzkie |
7.638,00 |
7.638,00 |
100,0 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
7.638,00 |
7.638,00 |
100,0 |
756 |
|
|
Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem |
1.044.979,00 |
633.102,58 |
60,5 |
|
75601 |
|
Wpływy z podatku dochodowego od osób fizycznych |
5.900,00 |
3.167,00 |
53,6 |
|
|
0350 |
Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacany w formie karty podatkowej |
5.800,00 |
3.167,00 |
54,6 |
|
|
0910 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat |
100,00 |
0,00 |
0,0 |
|
75615 |
|
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób pranych i innych jednostek organizacyjnych |
213.190,00 |
112.687,32 |
52,8 |
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
179.000,00 |
92.555,32 |
51,7 |
|
|
0320 |
Podatek rolny |
6.700,00 |
4.698,00 |
70,0 |
|
|
0330 |
Podatek leśny |
27.490,00 |
15.434,00 |
56,14 |
|
75616 |
|
Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych |
346.380,00 |
180.980,83 |
52,2 |
|
|
0310 |
Podatek od nieruchomości |
118.000,00 |
62.073,63 |
52,6 |
|
|
0320 |
Podatek rolny |
166.580,00 |
88.877,04 |
53,3 |
|
|
0330 |
Podatek leśny |
23.500,00 |
12.186,33 |
51,8 |
|
|
0340 |
Podatek od środków transportu |
6.500,00 |
5.110,80 |
78,6 |
|
|
0360 |
Podatek od spadków i darowizn |
3.500,00 |
484,00 |
13,8 |
|
|
0370 |
Podatek od posiadania psów |
200,00 |
10,00 |
5,0 |
|
|
0430 |
Wpływy z opłaty targowej |
2.500,00 |
800,00 |
32,0 |
|
|
0450 |
Wpływy z opłaty administracyjnej za czynności urzędowe |
500,00 |
0,00 |
0,0 |
|
|
0500 |
Podatek od czynności cywilnoprawnych |
22.000,00 |
11.150,00 |
50,6 |
|
|
0910 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat |
3.100,00 |
289,03 |
9,32 |
|
75618 |
|
Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw |
40.575,00 |
28.044,24 |
69,1 |
|
|
0410 |
Wpływy z opłaty skarbowej |
18.000,00 |
11.109,00 |
61,7 |
|
|
0480 |
Wpływy z opłaty za zezwolenia na sprzedaż alkoholu |
22.575,00 |
16.935,24 |
75,0 |
|
75621 |
|
Udziały gmin w podatkach stanowiących dochód budżetu państwa |
438.934,00 |
308.223,19 |
70,2 |
|
|
0010 |
Podatek dochodowy od osób fizycznych |
338.934,00 |
164.958,00 |
48,6 |
|
|
0020 |
Podatek dochodowy od osób prawnych |
100.000,00 |
143.265,19 |
143,2 |
758 |
|
|
Różne rozliczenia |
4.753.279,00 |
2.652.983,19 |
55,8 |
|
75801 |
|
Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego |
2.451.127,00 |
1.508.384,00 |
61,5 |
|
|
2920 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
2.451.127,00 |
1.508.384,00 |
61,5 |
|
75807 |
|
Część wyrównawcza subwencji ogólnej dla gmin |
2.085.977,00 |
1.042.986,00 |
50,0 |
|
|
2920 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
2.085.977,00 |
1.042.986,00 |
50,0 |
|
75814 |
|
Różne rozliczenia finansowe |
15.000,00 |
1.023,19 |
6,8 |
|
|
0920 |
Pozostałe odsetki |
15.000,00 |
1.023,19 |
6,8 |
|
75831 |
|
Część równoważąca subwencji ogólnej dla gmin |
201.175,00 |
100.590,00 |
50,0 |
|
|
2920 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
201.175,00 |
100.590,00 |
50,0 |
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
13.964,00 |
12.459,00 |
89,2 |
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
12.040,00 |
10.535,00 |
87,5 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
12.040,00 |
10.535,00 |
87,5 |
|
80195 |
|
Pozostała działalność |
1.924,00 |
1.924,00 |
100,0 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
1.924,00 |
1.924,00 |
100,0 |
852 |
|
|
Pomoc społeczna |
1.851.546,00 |
905.256,88 |
48,8 |
|
85212 |
|
Świadczenia rodzinne, zaliczka alimentacyjna oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego |
1.500.000,00 |
705.300,00 |
47,0 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
1.500.000,00 |
705.000,00 |
47,0 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
0,00 |
300,00 |
|
|
85213 |
|
Składki na ubezpieczenia zdrowotne opłacane za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej oraz niektóre świadczenia rodzinne |
4.000,00 |
1.450,00 |
36,2 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
4.000,00 |
1.450,00 |
36,2 |
|
85214 |
|
Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe |
136.000,00 |
64.900,00 |
47,7 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
36.000,00 |
12.900,00 |
35,8 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
100.000,00 |
52.000,00 |
52,0 |
|
85219 |
|
Ośrodki pomocy społecznej |
81.178,00 |
44.887,00 |
55,2 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
81.178,00 |
44.887,00 |
55,2 |
|
85228 |
|
Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze |
3.000,00 |
3.019,88 |
100,6 |
|
|
0830 |
Wpływy z usług |
2.000,00 |
2.019,88 |
100,9 |
|
|
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
1.000,00 |
1.000,00 |
100,0 |
|
85295 |
|
Pozostała działalność |
127.368,00 |
85.700,00 |
67,2 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
127.368,00 |
85.700,00 |
67,2 |
854 |
|
|
Edukacyjna opieka wychowawcza |
69.837,00 |
69.837,00 |
100,0 |
|
85415 |
|
Pomoc materialna dla uczniów |
69.837,00 |
69.837,00 |
100,0 |
|
|
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
69.837,00 |
69.837,00 |
100,0 |
900 |
|
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
14.323,00 |
5.918,00 |
41,3 |
|
90001 |
|
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
14.323,00 |
5.918,00 |
41,3 |
|
|
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
14.323,00 |
5.918,00 |
41,3 |
926 |
|
|
Kultura fizyczna i sport |
357.586,00 |
0,00 |
0,0 |
|
92695 |
|
Pozostała działalność |
357.586,00 |
0,00 |
0,0 |
|
|
6298 |
Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województwa, pozyskane z innych źródeł |
357.586,00 |
0,00 |
|
|
|
|
RAZEM |
8.478.389,00 |
4.489.434,96 |
53,0 |
Załącznik Nr 2 do
Zarządzenia Nr 21/07 Wójta Gminy Wąsosz
z dnia 06 sierpnia 2007r.
Informacja z wykonania wydatków za I półrocze w 2007 r.
Klasyfikacja |
Nazwa |
Plan |
Wykonanie |
% |
|||||
010 |
|
|
Rolnictwo i łowiectwo |
805.511,00 |
221.676,74 |
27,52 |
|
||
|
01010 |
|
Infrastruktura wodociągowa sanitacyjna wsi |
655.000,00 |
133.595,50 |
20,40 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jedn. budżetowych |
655.000,00 |
133.595,50 |
20,40 |
|
||
|
01030 |
|
Izby rolnicze |
3.500,00 |
1.703,20 |
48,66 |
|
||
|
|
2850 |
Wpłaty gminy na izby rolnicze |
3.500,00 |
1.703,20 |
48,66 |
|
||
|
01095 |
|
Pozostała działalność |
147.011,00 |
86.378,04 |
58,76 |
|
||
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
77.530,00 |
77.529,46 |
99,99 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
2.051,00 |
1.053,08 |
51,34 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup pozostałych usług |
64.400,00 |
7.200,00 |
11,18 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
2.530,00 |
98,00 |
3,87 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
500,00 |
497,50 |
99,50 |
|
||
600 |
|
|
Transport i łączność |
540.791,00 |
100.989,13 |
18,67 |
|
||
|
60014 |
|
Drogi publiczne powiatowe |
50.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6300 |
Dotacja celowa na pomoc finan. udzielaną między jedn. samorządu terytor. na dofinan. własnych zadań inwest. i zakupów |
50.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
60016 |
|
Drogi publiczne gminne |
490.791,00 |
100.989,13 |
20,58 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
24.000,00 |
9.998,40 |
41,66 |
|
||
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
26.000,00 |
25.042,78 |
96,32 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup pozostałych usług |
15.000,00 |
67,95 |
0,45 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
350,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżet. |
425.441,00 |
65.880,00 |
15,49 |
|
||
700 |
|
|
Gospodarka mieszkaniowa |
21.000,00 |
7.725,56 |
36,79 |
|
||
|
70005 |
|
Gosp. gruntami i nieruchomościami |
16.000,00 |
5.656,59 |
35,35 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
16.000,00 |
5.656,59 |
35,35 |
|
||
|
70095 |
|
Pozostała działalność |
5.000,00 |
2.068,97 |
41,38 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
2.000,00 |
1.001,93 |
50,10 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
3.000,00 |
1.067,04 |
35,57 |
|
||
710 |
|
|
Działalność usługowa |
20.000,00 |
3.294,00 |
16,47 |
|
||
|
71004 |
|
Plany zagospodarowania przestrzennego |
20.000,00 |
3.294,00 |
16,47 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenia |
20.000,00 |
3.294,00 |
16,47 |
|
||
750 |
|
|
Administracja publiczna |
1.603.001,89 |
736.555,84 |
45,95 |
|
||
|
75011 |
|
Urzędy Wojewódzkie |
120.220,00 |
51.961,74 |
43,22 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
74.000,00 |
32.392,66 |
43,77 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
5.360,00 |
5.355,59 |
99,92 |
|
||
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
14.400,00 |
7.596,95 |
52,76 |
|
||
|
|
4120 |
Składki na Fundusz Pracy |
1.950,00 |
881,67 |
45,21 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
11.600,00 |
316,00 |
2,72 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
100,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
4.000,00 |
2.033,46 |
50,84 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
3.000,00 |
1.288,78 |
42,96 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
600,00 |
121,63 |
20,27 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
400,00 |
12,00 |
3,0 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
1.610,00 |
1.208,00 |
75,03 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
2.700,00 |
755,00 |
27,96 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
75022 |
|
Rady Gminy |
28.585,00 |
18.250,81 |
63,85 |
|
||
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fiz. |
21.900,00 |
12.430,00 |
56,76 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
600,00 |
459,20 |
76,53 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
100,00 |
39,61 |
39,61 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
300,00 |
300,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
5.185,00 |
5.022,00 |
96,86 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
75023 |
|
Urzędy Gmin |
1.190.079,00 |
535.204,15 |
44,97 |
|
||
|
|
2800 |
Dotacja celowa z budżetu dla pozostałych jed. |
1.200,00 |
1.176,64 |
98,05 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezliczone do wygna. |
200,00 |
60,00 |
30,00 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
790.000,00 |
337.823,24 |
42,76 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
53.900,00 |
53.847,60 |
99,90 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
135.000,00 |
59.291,72 |
43,92 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
19.000,00 |
8.626,58 |
45,40 |
|
||
|
|
4140 |
Składka na PFRON |
25.000,00 |
12.642,00 |
50,57 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenie |
13.200,00 |
6.252,00 |
47,36 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
50.000,00 |
19.654,27 |
39,31 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
10.000,00 |
4.762,65 |
47,63 |
|
||
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
7.100,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
1.000,00 |
550,00 |
55,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
20.000,00 |
8.218,09 |
41,09 |
|
||
|
|
4350 |
Zakup usług dostępu do sieci Internet |
2.800,00 |
1.432,58 |
51,16 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
20.000,00 |
6.479,29 |
32,40 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
2.000,00 |
567,60 |
28,38 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
9.000,00 |
355,00 |
3,94 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
13.679,00 |
10.260,00 |
75,01 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
5.000,00 |
2.620,00 |
52,40 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
2.000,00 |
584,89 |
29,24 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek |
10.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
75053 |
|
Wybory do rad Gmin, rad powiatów i sejmików województw, wybory wójtów, burmistrzów i prezydentów miast oraz referenda gminne, powiatowe i wojewódzkie |
6.286,00 |
6.286,00 |
100,00 |
|
||
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fiz. |
4.500,00 |
4.500,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
1.293,88 |
1.293,88 |
100,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
109,60 |
109,60 |
100,00 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
150,00 |
150,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
232,52 |
232,52 |
100,00 |
|
||
|
75075 |
|
Promocja jednostek samorządu terytorialnego. |
16.500,00 |
2.322,82 |
14,08 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenie |
3.500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
6.000,00 |
1.932,42 |
32,21 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
7.000,00 |
390,40 |
5,58 |
|
||
|
75095 |
|
Pozostała działalność |
241.331,89 |
122.530,27 |
50,77 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
2.200,00 |
1.100,00 |
50,00 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
171.705,89 |
85.326,49 |
49,69 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
9.265,00 |
9.264,69 |
99,99 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
30.900,00 |
12.062,04 |
39,04 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
500,00 |
179,04 |
35,81 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
4.400,00 |
2.300,01 |
52,27 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
1.000,00 |
28,00 |
2,80 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
4.000,00 |
0 |
0,00 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
16.361,00 |
12.270,00 |
75,00 |
|
||
751 |
|
|
Urzędy naczel. Organów władzy państ. |
8.422,00 |
7.638,00 |
90,69 |
|
||
|
75101 |
|
Urzędy nacz. org. władz. pań., kontr. i och. praw. |
804,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenia |
670,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
134,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
75109 |
|
Wybory do rad gmin, powiatów i sejmików woj. |
7.638,00 |
7.638,00 |
100,00 |
|
||
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
3.960,00 |
3,960,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
1.870,00 |
1.870,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
1.328,00 |
1.328,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup pozostałych usług |
00,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
150,00 |
150,00 |
100,00 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
330,00 |
330,00 |
100,00 |
|
||
754 |
|
|
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona |
180.036,00 |
77.992,72 |
43,32 |
|
||
|
75405 |
|
Komendy powiatowe policji |
10.000,00 |
10.000,00 |
100,00 |
|
||
|
|
6170 |
Wpłaty jednostek na fundusz celowy na finansowanie i dofinansowanie zadań inwest. |
10.000,00 |
10.000,00 |
100,00 |
|
||
|
75412 |
|
Ochotnicze straże pożarne |
170.036,00 |
67.992,72 |
39,99 |
|
||
|
|
3030 |
Różne wydatki na rzecz osób fiz. |
2.500,00 |
150,00 |
6,0 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
49.000,00 |
22.553,31 |
46,03 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
4.576,00 |
3.657,08 |
79,92 |
|
||
|
|
4110 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
8.500,00 |
4.392,49 |
51,68 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
1.250,00 |
320,45 |
25,64 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenia |
3.000,00 |
1.144,65 |
38,16 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
30.000,00 |
14.035,56 |
46,79 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
2.000,00 |
887,05 |
44,35 |
|
||
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
3.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
7.000,00 |
520,88 |
7,44 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
7.000,00 |
2.696,00 |
38,51 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
1.610,00 |
1.208,00 |
75,03 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jst |
40.000,00 |
16.427,25 |
41,07 |
|
||
|
|
6060 |
Zakupy inwestycyjne |
10.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
756 |
|
|
Doch. od os. praw., fizycz. i innych jednostek |
20.200,00 |
11.220,03 |
55,54 |
|
||
|
75647 |
|
Pobór podatków, opłat |
20.200,00 |
11.220,03 |
55,54 |
|
||
|
|
4100 |
Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne |
19.000,00 |
10.900,00 |
57,37 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
200,00 |
151,89 |
75,95 |
|
||
|
|
4610 |
Koszty egzekucji komorniczej |
1.000,00 |
168,14 |
16,81 |
|
||
757 |
|
|
Obsługa długu publicznego |
17.000,00 |
9.181,39 |
54,01 |
|
||
|
75702 |
|
Obsługa pap. wartoś., kredytów i pożyczek |
17.000,00 |
9.181,39 |
54,01 |
|
||
|
|
8070 |
Odsetki od kredytów i pożyczek |
17.000,00 |
9.181,39 |
54,01 |
|
||
758 |
|
|
Różne rozliczenia |
80.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
75818 |
|
Rezerwy ogólne i celowe |
80.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4810 |
Rezerwy |
80.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
801 |
|
|
Oświata i wychowanie |
2.895.898,00 |
1.249.654,96 |
43,15 |
|
||
|
80101 |
|
Szkoły podstawowe |
2.013.160,00 |
792.951,28 |
39,39 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
75.000,00 |
27.464,91 |
36,62 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
1.049.700,00 |
441.082,37 |
42,02 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
74.500,00 |
74.403,23 |
99,87 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
186.900,00 |
81.139,75 |
43,41 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
24.940,00 |
10.984,95 |
44,05 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
150.000,00 |
67.623,39 |
45,08 |
|
||
|
|
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek |
10.000,00 |
881,35 |
8,81 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
22.000,00 |
12.304,17 |
55,93 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
800,00 |
237,40 |
29,68 |
|
||
|
|
4350 |
Zakup usług dostępu di sieci Internet |
2.200,00 |
793,96 |
36,09 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
2.000,00 |
841,09 |
42,05 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
7.500,00 |
3.634,37 |
48,46 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
8.000,00 |
5.180,34 |
64,75 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
77.120,00 |
57.840,00 |
75,00 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4750 |
Zakup akcesoriów komputerowych ,w tym programów i licencji |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne |
320.000,00 |
8.540,00 |
2,67 |
|
||
|
80103 |
|
Oddziały przedszkolne w szkołach podst. |
115.333,00 |
82.719,35 |
71,72 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
6.700,00 |
4.438,56 |
66,25 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
84.200,00 |
59.464,70 |
70,62 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
16.833,00 |
12.291,98 |
73,02 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
2.600,00 |
1.684,19 |
64,78 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
5.000,00 |
4.839,92 |
96,80 |
|
||
|
80110 |
|
Gimnazja |
641.663,00 |
305.384,58 |
47,59 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
25.300,00 |
10.884,19 |
43,02 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
400.000,00 |
169.446,47 |
42,36 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
30.000,00 |
29.972,98 |
99,91 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
78.000,00 |
32.837,98 |
42,10 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
11.000,00 |
4.585,05 |
41,68 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenia |
600,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
50.000,00 |
29.634,91 |
59,27 |
|
||
|
|
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydakt. i książek |
1.000,00 |
459,00 |
45,90 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
12.000,00 |
6.061,08 |
50,51 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
500,00 |
450,00 |
90,00 |
|
||
|
|
4350 |
Zakup usług dostępu di sieci Internet |
1.120,00 |
516,00 |
46,07 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
3.000,00 |
1.142,43 |
38,08 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
1.000,00 |
934,40 |
93,44 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
3.000,00 |
350,09 |
11,67 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
24.143,00 |
18.110,00 |
75,01 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
80113 |
|
Dowożenie uczniów do szkół |
100.000,00 |
54.604,93 |
54,60 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
100.000,00 |
54.604,93 |
54,60 |
|
||
|
80146 |
|
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli |
6.000,00 |
630,82 |
10,51 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
2.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
2.000,00 |
100,82 |
50,4 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
2.000,00 |
530,00 |
26,50 |
|
||
|
80195 |
|
Pozostała działalność |
19.742,00 |
13.364,00 |
67,69 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
17.818,00 |
13.364,00 |
75,00 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
1.924,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
851 |
|
|
Ochrona zdrowia |
33.200,00 |
8.736,40 |
26,31 |
|
||
|
85111 |
|
Szpitale ogólne |
6.700,00 |
6.700,00 |
100,00 |
|
||
|
|
6300 |
Dotacja celowa na pomoc finan. udzielaną między jedn. samorządu terytor. na dofinansowanie własnych zadań inwest. i zakupów inwest. |
6.700,00 |
6.700,00 |
100,00 |
|
||
|
85153 |
|
Zwalczanie narkomanii |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
85154 |
|
Przeciwdziałanie alkoholizmowi |
25.500,00 |
2.036,40 |
7,99 |
|
||
|
|
4170 |
Wynagrodzenia z tyt. umów zlecenia |
1.500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów materiałów wyposażenia |
15.000,00 |
486,40 |
3,24 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
9.000,00 |
1.550,00 |
17,22 |
|
||
852 |
|
|
Pomoc społeczna |
2.095.195,00 |
972.810,56 |
46,43 |
|
||
|
85202 |
|
Domy pomocy społecznej |
20.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4330 |
Zakup usług przez jst od innych jst |
20.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
85212 |
|
Świadczenia rodz. oraz skł. emer. z ub. społ. |
1.500.000,00 |
695.333,55 |
46,36 |
|
||
|
|
3110 |
Świadczenia społeczne |
1.456.310,00 |
679.811,16 |
46,68 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenie osobowe pracowników |
16.800,00 |
7.339,06 |
43,68 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
1.177,00 |
1.176,40 |
99,95 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
3.100,00 |
1.364,70 |
44,02 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
450,00 |
185,14 |
41,14 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
14.831,00 |
1.718,33 |
87,63 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
1.961,00 |
1.538,66 |
78,46 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
1.539,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
300,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
805,00 |
604,00 |
75,03 |
|
||
|
|
4700 |
Szkolenia pracowników nie będących członkami korpusu służby cywilnej |
500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
1.000,00 |
370,00 |
37,00 |
|
||
|
|
4750 |
Zakup akcesoriów komputerowych ,w tym programów i licencji |
1.227,00 |
1.226,10 |
99,93 |
|
||
|
85213 |
|
Składka na ubezpieczenie zdrowotne |
4.000,00 |
1.068,57 |
26,71 |
|
||
|
|
4130 |
Składka na ubezpieczenie zdrowotne |
4.000,00 |
1.068,57 |
26,71 |
|
||
|
85214 |
|
Zasiłki i pomoc w natur. oraz skł. na ub. społ. |
161.000,00 |
66.049,37 |
41,02 |
|
||
|
|
3110 |
Świadczenia społeczne |
161.000,00 |
66.049,37 |
41,02 |
|
||
|
85215 |
|
Dodatki mieszkaniowe |
50.000,00 |
22.769,14 |
45,54 |
|
||
|
|
3110 |
Świadczenia społeczne |
50.000,00 |
22.769,14 |
45,54 |
|
||
|
85219 |
|
Ośrodki pomocy społecznej |
136.792,00 |
68.759,50 |
50,27 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
101.178,00 |
48.146,78 |
47,59 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
6.750,00 |
6.748,53 |
99,98 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
18.600,00 |
8.865,18 |
47,66 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
2.650,00 |
968,37 |
36,54 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
2.000,00 |
792,44 |
39,62 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
500,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4280 |
Zakup usług zdrowotnych |
200,00 |
67,40 |
33,70 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
2.000,00 |
998,00 |
49,90 |
|
||
|
|
4410 |
Podróże służbowe krajowe |
500,00 |
362,80 |
72,56 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
2.414,00 |
1.810,00 |
74,98 |
|
||
|
85228 |
|
Usługi opiek. i specjalistyczne usł. opiekuń. |
36.035,00 |
17.339,73 |
48,12 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
240,00 |
120,00 |
50,00 |
|
||
|
|
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
26.500,00 |
12.736,69 |
48,06 |
|
||
|
|
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
2.041,00 |
2.040,10 |
99,96 |
|
||
|
|
4110 |
Składka na ubezpieczenie społeczne |
4.926,00 |
2.343,50 |
47,57 |
|
||
|
|
4120 |
Składka na Fundusz Pracy |
718,00 |
99,44 |
13,85 |
|
||
|
|
4440 |
Odpis na zakładowy FŚS |
1.610,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
85295 |
|
Pozostała działalność |
187.368,00 |
101.490,70 |
54,17 |
|
||
|
|
3110 |
Świadczenia społeczne |
182.368,00 |
100.783,10 |
55,26 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów |
5.000,00 |
707,60 |
14,15 |
|
||
854 |
|
|
Edukacyjna pomoc wychowawcza |
69.837,00 |
60.509,00 |
86,64 |
|
||
|
85415 |
|
Pomoc materialna dla uczniów |
69.837,00 |
60.509,00 |
86,64 |
|
||
|
|
3240 |
Stypendia dla uczniów |
69.837,00 |
60.509,00 |
86,64 |
|
||
900 |
|
|
Gospodarka komunalna i ochrona środowiska |
412.000,00 |
144.784,41 |
35,14 |
|
||
|
90001 |
|
Gospodarka ściekowa i ochrona wód |
135.000,00 |
10.000,00 |
2,43 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
1.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6050 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżet. |
134.000,00 |
10.000,00 |
7,46 |
|
||
|
90003 |
|
Oczyszczanie miast i wsi |
117.000,00 |
68.756,48 |
58,77 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
72.000,00 |
32.219,21 |
44,75 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
13.000,00 |
7.856,27 |
60,43 |
|
||
|
|
4430 |
Różne opłaty i składki |
7.000,00 |
6.721,00 |
96,01 |
|
||
|
|
6060 |
Zakupy inwestycyjne |
25.000,00 |
21.960,00 |
87,84 |
|
||
|
90015 |
|
Oświetlenie ulic, placów i dróg |
160.000,00 |
66.027,93 |
41,27 |
|
||
|
|
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
20.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
110.000,00 |
55.951,35 |
50,68 |
|
||
|
|
4270 |
Zakup usług remontowych |
30.000,00 |
10.076,58 |
33,59 |
|
||
921 |
|
|
Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego |
248.600,00 |
111.185,78 |
44,72 |
|
||
|
92109 |
|
Domy i ośrodki l kultury, świetlice i kluby |
128.600,00 |
61.229,78 |
47,61 |
|
||
|
|
2480 |
Dotacja dla samorządowej instytucji kultury |
120.000,00 |
60.000,00 |
50 |
|
||
|
|
4260 |
Zakup energii |
2.000,00 |
692,39 |
34,62 |
|
||
|
|
4350 |
Zakup usług dostępu di sieci Internet |
1.600,00 |
124,44 |
7,78 |
|
||
|
|
4370 |
Opłata z tytułu zakupu usług telekomun. telefonii stacjonarnej |
5.000,00 |
412,95 |
8,26 |
|
||
|
92116 |
|
Biblioteki |
100.000,00 |
49.956,00 |
49,96 |
|
||
|
|
2480 |
Dotacja dla samorządowej instytucji kultury |
100.000,00 |
49.956,00 |
49,96 |
|
||
|
92120 |
|
Ochrona i konserwacja zabytków |
20.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
2710 |
Dotacja celowa na pomoc finan. udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinan. własnych zadań bieżących |
10.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
2720 |
Dotacja celowa na dof. prac remont. i konserwator. |
10.000,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
926 |
|
|
Kultura fizyczna i sport |
478.876,11 |
462,09 |
0,10 |
|
||
|
92605 |
|
Zadania w zakresie kultury fiz. i sportu |
5.000,00 |
462,09 |
9,24 |
|
||
|
|
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynag. |
4.400,00 |
262,09 |
5,95 |
|
||
|
|
4300 |
Zakup usług pozostałych |
600,00 |
200,00 |
33,33 |
|
||
|
92695 |
|
Pozostała działalność |
473.876,11 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6058 |
Wydatki inwest. z udziałem środ. struk. |
357.586,00 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
6059 |
Wydatki inwestycyjne jst. |
116.290,11 |
0,00 |
0,00 |
|
||
|
|
|
RAZEM |
9.529.588,00 |
3.724.416,56 |
39,10 |
|
Załącznik Nr 3 do
Zarządzenia Nr 21 /07 Wójta Gminy Wąsosz
z dnia 06 sierpnia 2007r.
Dotacje otrzymane i wydatkowane w I półroczu 2007 roku
Dział |
Rozdział |
§ |
Strona dochodowa |
Strona wydatkowa |
||||
|
|
|
Plan |
Wykonanie |
% |
Plan |
Wykonanie |
% |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
010 |
01095 |
2010 |
79.081,00 |
79.080,04 |
99,99 |
79.081,00 |
79.080,04 |
99,99 |
|
|
3030 |
|
|
|
77.530,00 |
77.529,46 |
100,0 |
|
|
4210 |
|
|
|
1.053,50 |
1.053,08 |
100,0 |
|
|
4740 |
|
|
|
497,50 |
497,50 |
100,0 |
750 |
75011 |
2010 |
59.000,00 |
32.384,00 |
54,9 |
59.000,00 |
29.500,00 |
59,8 |
|
|
4010 |
|
|
|
49.300,00 |
24.650,00 |
50,0 |
|
|
4110 |
|
|
|
8.400,00 |
4.200,00 |
50,0 |
|
|
4120 |
|
|
|
1.300,00 |
650,00 |
50,0 |
801 |
80101 |
2030 |
12.040,00 |
10.535,00 |
87,5 |
12.040,00 |
2.595,62 |
22,0 |
|
|
4010 |
|
|
|
10.000,00 |
2.165,71 |
22,0 |
|
|
4110 |
|
|
|
1.900,00 |
376,82 |
20,0 |
|
|
4120 |
|
|
|
140,00 |
53,09 |
37,9 |
|
80195 |
2030 |
1.924,00 |
1.924,00 |
100,0 |
1.924,00 |
- |
- |
|
|
4700 |
|
|
|
1.924,00 |
- |
- |
|
85212 |
2010 |
1.500.000,00 |
705.000,00 |
47,0 |
1.500,000,00 |
695.333,55 |
46,4 |
|
|
4010 |
|
|
|
16.800,00 |
7.339,06 |
43,7 |
|
|
4040 |
|
|
|
1.177,00 |
1.176,40 |
100,0 |
|
|
4110 |
|
|
|
3.100,00 |
1.364,70 |
44,0 |
|
|
4120 |
|
|
|
450,00 |
185,14 |
41,1 |
|
|
4210 |
|
|
|
14.831,00 |
1.718,33 |
11,6 |
|
|
4300 |
|
|
|
1.961,00 |
1.538,66 |
77,5 |
|
|
4370 |
|
|
|
1.539,00 |
- |
- |
|
|
4410 |
|
|
|
300,00 |
- |
- |
|
|
4440 |
|
|
|
805,00 |
604,00 |
75,0 |
|
|
4700 |
|
|
|
500,00 |
- |
- |
|
|
4740 |
|
|
|
1.000,00 |
370,00 |
37,0 |
|
|
4750 |
|
|
|
1.227,00 |
1.226,10 |
99,9 |
|
|
3110 |
|
|
|
1.456.310,00 |
679.811,16 |
46,7 |
852 |
85213 |
2010 |
4.000,00 |
1.450,00 |
36,3 |
4.000,00 |
1.068,57 |
26,7 |
|
|
4130 |
|
|
|
4.000,00 |
1.068,57 |
26,7 |
852 |
85214 |
2010 |
36.000,00 |
12.900,00 |
35,8 |
36.000,00 |
12.644,00 |
35,1 |
|
|
3110 |
|
|
|
36.000,00 |
12.644,00 |
35,1 |
|
|
2030 |
100.000,00 |
52.000,00 |
52,0 |
100.000,00 |
48.363,00 |
48,4 |
|
|
3110 |
|
|
|
100.000,00 |
48.363,00 |
48,4 |
852 |
85219 |
2030 |
81.178,00 |
44.887,00 |
55,3 |
81.178,00 |
43.289,00 |
53,3 |
|
|
4010 |
|
|
|
64.178,00 |
32.089,00 |
50,0 |
|
|
4040 |
|
|
|
5.400,00 |
5.400,00 |
100,0 |
|
|
4110 |
|
|
|
10.000,00 |
5.000,00 |
50,0 |
|
|
4120 |
|
|
|
1.600,00 |
800,00 |
50,0 |
|
85228 |
2010 |
1.000,00 |
1.000,00 |
100,0 |
1.000,00 |
1.000,00 |
100,0 |
|
|
4040 |
|
|
|
1.000,00 |
1.000,00 |
100,0 |
|
85295 |
2030 |
127.368,00 |
85.700,00 |
67,3 |
127.368,00 |
82.263,00 |
64,6 |
|
|
3110 |
|
|
|
122.368,00 |
81.555,40 |
66,6 |
|
|
4210 |
|
|
|
5.000,00 |
707,60 |
14,2 |
|
85415 |
2030 |
69.837,00 |
69.837,00 |
100,0 |
69.837,00 |
60.509,00 |
86,6 |
|
|
3240 |
|
|
|
69.837,00 |
60.509,00 |
86,6 |
Planowana dotacja przeznaczona na zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju została wydatkowana w całości. Przeznaczona została na zwrot podatku i obsługę wniosków tj. na zakup materiałów biurowych.
W rozdziale 75011 przyznana datacja planowana jest na wynagrodzenia. Dotacja która wpłynęła w pierwszym półroczu 2007r nie została wydatkowana . Dotacja planowana jest tylko na wynagrodzenia i pochodne i jest wykorzystana w 50 % .
W drugim kwartale 2007 r. otrzymaliśmy dotacje na sfinansowanie nauczania języka anielskiego w klasie pierwszej szkoły podstawowej. Tak małe wykonanie otrzymanej dotacji podyktowane jest tym, ze naukę języka prowadzi nauczyciel z niskim stopniem awansu zawodowego i z wykształceniem licencjata, dlatego też wynagrodzenie nauczyciela jest odpowiednio niskie.
W dziale oświata otrzymaliśmy dotację na dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników .Naukę zawodu podjęło dwóch młodocianych. Jak wynika z umów nauka zawodu trwa do 30.06.2007 i 30.09.2007r. Przyznana dotacja wykorzystana będzie w III i IV kwartale.
W rozdziale świadczenia rodzinne wydatkowana dotacja to 695.333,55 zł.
Kwota ta została wydatkowana zgodnie z przepisami o świadczeniach rodzinnych. W rozdziale tym planowano i wypłacono wynagrodzenie dla osoby, która prowadzi świadczenia rodzinne
w gminie.
W rozdziale 85213 wydatkowana kwota to składki zdrowotne za 8 osób.
W rozdziale 85214 zasiłki i pomoc w naturze wydatkowana dotacja przeznaczona była na wypłacenie zasiłków stałych dla 9 osób, zasiłki okresowe wypłacono dla 56 osób.
W rozdziale 85219 przekazano dotacja została wydatkowana na wynagrodzenia i pochodne dla pracowników OPS.
W rozdziale 85228 dotacja została wydatkowana na dodatkowe wynagrodzenie roczne za 2006r.
W rozdziale 85295 pozostała działalność – dożywiane. W gminie z dożywiania w szkołach podstawowych, gimnazjum i średnich w pierwszym kwartale korzystało 281 dzieci
i młodzieży, innych osób – 45.
W rozdziale 85415 otrzymaliśmy dotację na dofinansowanie świadczeń realizowanych
w ramach systemu pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym.
Środki te zostały rozdzielone wg. złożonych wniosków tj. dla 188 osób przyznano
379 uczniom po 187,00 zł. . oraz dla 18 uczniów po 48,00zl.
Do końca czerwca wypłaciliśmy kwotę 60.509,00 zł. , pozostałe środki zostały wypłacone
z początkiem lipca po udokumentowaniu wydatków.
I n f o r mac ja
z wykonania budżetu Gminy Wąsosz
za I - sze półrocze 2007 roku.
Podstawę prac nad projektem budżetu na 2007 rok stanowiła ustawa o finansach publicznych, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.
Opracowywane plany dochodów i wydatków kalkulowane były z uwzględnieniem wskaźników:
-
prognozowanego średniorocznego wskaźnika wzrostu cen i usług konsumpcyjnych –
101,9 % -
wysokości obowiązujących składek na Fundusz Pracy – 2,45 % podstawy na ubezpieczenie społeczne.
-
Informacji z Ministerstwa Finansów o planowanej wysokości subwencji i udziału
w podatkach od osób fizycznych.
Poprzez plan dochodów rozumiemy prognozę wpływów, jakie mają trafić na rachunek budżetu roku 2007. Plan dochodów w 2007 roku po zmianach wynosi - 8.478.389,00 zł. Dochody
w I -wszym półroczu zostały wykonane w 53,0 % i wyniosły – 4.489.434,96 zł. z tego dochody własne :
-
podatku od nieruchomości
-
od osób prawnych - 92.555,32 zł, co stanowi 51,70 % planu.
-
od osób fizycznych – 62.073,63 zł., co stanowi 52,6 % planu
-
podatku rolnego – podstawę opodatkowania tym podatkiem stanowi liczba ha przeliczeniowych ustalona na podstawie rodzajów i klas użytków rolnych wynikająca
z ewidencji gruntów.
Wysokość podatku stanowi równowartość pieniężna 2,50 q żyta od ha przeliczeniowego.
W I półroczu wpływy z tego podatku wyniosły :
-
od osób prawnych – 4.698,00 zł. co stanowi 70,0 % planu.
-
od osób fizycznych – 88.877,04 zł. co stanowi 53,3 % planu.
-
podatek leśny :
-
od osób prawnych –15.434,00 zł. co stanowi 56,14 % planu
-
od osób fizycznych – 12.186,33 zł. co stanowi 51,8 % planu.
-
podatek od spadku i darowizn – obowiązek pobierania i przekazywania podatku na rachunek Urzędu ciąży na notariuszu i Urzędzie Skarbowym. Wpływy w gminach
o charakterze rolniczym z tytułu tego podatku są bardzo małe lub nie występują, ponieważ nabycie gospodarstwa rolnego w drodze spadku jest zwolniona z tego rodzaju podatku. Wpływy z tego tytułu podatku to 484,00zł. , co stanowi 13,8 % w stosunku do planu.
-
udziały w podatkach od osób fizycznych w I -szym półroczu 2007 r. wyniosły
164.958,00 zł co stanowi – 48,6 % planu, od osób prawnych – 143.265,19 zł -
podatek transportowy – 5.110,80 zł
Dochód gminy stanowiły stanowiły również wpływy z opłat:
-
opłata eksploatacyjna - 32.884,48 zł. tj. 35,0 % planu.
-
opłata skarbowa – 11.109,00 zł. tj. 61,7 % planu.
-
wpływy z opłaty od czynności cywilno-prawnych – 11.150,00 zł. tj. 50,6% planu.
-
za wydane pozwolenia na sprzedaż alkoholu – 16.935,24 zł. tj. 75,0 % planu.
Osiągnęliśmy również dochody z tytułu wydzierżawionego majątku gminy. Wysokość wpływów to 12.366,57 zł. tj. 46,6 % planu. Na rachunek dochodów wpłyną również również zaległe raty za podłączenie do wodociągu i kanalizacji . W I – szm półroczu bieżącego roku wpłynęło – z tytułu wodociągów – 5.700,00 zł. , z tytułu kanalizacji - 5.918,00 zł., różne opłaty -2.866,95 zł.
Osiągnęliśmy również dochody za zadania związane z realizacją zadań rządowych w wysokości 520,50 zł. . Kwota ta to 5 % kwoty za wydane dowody osobiste.
Do dochodów gminy należą również dotacje, które są przyznawane na określony cel, obejmują między innymi pełne finansowanie lub dofinansowanie z zakresu administracji rządowej, opieki społecznej. Wysokość tych dotacji określana jest według zasad przyjętych do określania wydatków podobnego rodzaju w budżecie państwa i w I szym półroczu wyniosła - 1.096.697,04 zł. (informacja o uzyskanych i wydatkowanych dotacjach stanowi załącznik Nr 3 do Zarządzenia).
W roku 2007 gmina koncentrowała swoje wysiłki na pozyskiwaniu środków pomocowych
z myślą o poprawie wyglądu zabytkowego układu architektonicznego w centrum miejscowości Wąsosz oraz wykonanie boiska sportowego w Wąsoszu i Ławsku.
W 2007 roku na te zadania planujemy osiągnąć kwotę 357.586,00 zł. W pierwszym półroczu została podpisana umowa z Samorządem Województwa Podlaskiego jako instytucja wdrażająca , o dofinansowanie projektu pod. nazwą „ Zagospodarowanie zabytkowego układu centrum oraz wykonanie boiska i placu zabaw w Wąsoszu.”. Kwota dofinansowania to – 159.916,00 zł.
Najbardziej znaczącą kwotą w dochodach gminy jest planowana kwota subwencji na rok 2007, która wynosi 4.753.279,00zł. W I -szym półroczu wpłynęło – 2.652.983,19 zł.
Szczegółowy plan dochodów w rozbiciu na działy, rozdziały , paragrafy stanowi załącznik
Nr 1 do zarządzenia.
Planowane wydatki budżetowe gminy w kwocie – 9.529.588,00 zł zostały wykonane w 39,10 % i wyniosły – 3.724.416,56 zł. były przeznaczone na realizację zadań określonych
w Ustawach, a w szczególności są wyrazem realizacji zadań społecznych, gospodarczych
i administracyjnych gminy, zarówno własnych jak i zleconych.
Wydatki bieżące gminy skierowane są na działalność Urzędu Gminy, szkół, opieki społecznej, zabezpieczenie porządku publicznego na terenie gminy, organizację prac interwencyjnych.
Wzorem lat ubiegłych zadania inwestycyjne realizowane na terenie naszej gminy skupiają szczególną uwagę, ponieważ wymagają znaczących nakładów finansowych. Dlatego też przy opracowywaniu planu wydatków zostały uwzględnione procedury ostrożnościowe.
W pierwszym półroczu wydatki bieżące wyniosły – 3.451.313,81 zł. , wydatki majątkowe – 273.102,75 zł.
W pierwszym półroczu z zadań inwestycyjnych wykonaliśmy :
-
w dziale Rolnictwo uzyskaliśmy pozwolenie na budowę sieci wodociągowej do wsi Bukowo. Na ukończeniu są prace związane z budową dwóch ujęć wody w miejscowości Wąsosz na potrzeby wodociągu zbiorowego dla wsi Wąsosz, Żebry i Bukowo. Te zadania oraz budowa stacji wodociągowej zostały zgłoszone do dofinansowania w ramach wspólnego projektu Samorządu Dorzecza Biebrzy z możliwością pozyskania środków finansowych w ramach Funduszu Spójności . Wykonano także badania geofizyczne wody dla określenia warunków hydrogeologicznych działek gminnych w Wąsoszu, oraz opracowano dokumentację projektowo – kosztorysową na sieć wodociągową ze wsi Zebry do wsi Bukowo,
-
w dziale Drogownictwo dokonano przebudowy drogi dojazdowej do pól w obrębie wsi Wąsosz na kwotę 65.880 zł, z czego 40.000 zł to środki pozyskane od Zarządu Województwa Podlaskiego,
-
w dziale Ochrona Przeciwpożarowa rozpoczęliśmy prace związane z wymianą pokryć dachowych na strażnicach OSP w Żebrach i w Ławsku. Sporządzona została dokumentacja inwentaryzacyjna z myślą o zainstalowaniu ogrzewania elektrycznego w strażnicach OSP Kędziorowo i Żebry,
-
opracowane zostały audyty na termomodernizację budynków SP w Wąsoszu i w Ławsku. Przygotowywany jest wniosek do NFOŚiGW w Warszawie o dofinansowanie tych zadań,
-
opracowana została koncepcja na budowę sieci kanalizacyjnej do wsi Ławsk i Bukowo. To zadanie chcemy realizować w ramach wspólnego zadania z innymi Samorządami,
-
zakupiona została nowa przyczepa na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz,
-
na rzecz mienia gminnego pozyskaliśmy grunty o powierzchni 3,12 ha położone przy drodze Wąsosz Zebry z myślą o budowie kompleksu sportowego,
W miesiącu lipcu został rozstrzygnięty przetarg na zadanie inwestycyjne pod nazwą „Zagospodarowanie centrum Wąsosza i budowa boiska sportowego w m. Wąsosz.” Zadanie to będzie realizowane przy wsparciu środków z UE. Kwota dofinansowania zadania to 159.916,00 zł. Wartość całego zadania - 226.789,11 zł.
W pierwszym półroczu przekazaliśmy dotację celową w wysokości 6.700,00 zł. dla Starostwa Powiatowego na potrzeby szpitala w Grajewie.
Kwota 10.000,00 zł. została przekazana dla Komendy Powiatowej w Grajewie na zakup komputerów.
Wydatki bieżące to kwota – 3.451.313,81 zł. Została wydatkowana na :
W dziale rolnictwo i łowiectwo oprócz inwestycji na zadania bieżące wydatkowaliśmy kwotę 88.081,24 zł. na wpłaty na izby rolnicze , za wyłapywanie bezdomnych psów w gminie oraz utrzymanie tych zwierząt w schronisku, na zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie paliwa,
W dziale drogownictwo wydatkowaliśmy kwotę – 35.109,13 zł. na bieżące utrzymanie dróg
i chodników w gminie. Przeprowadzony został remont dróg o nawierzchni bitumicznej polegający na likwidacji ubytków. Na to zadanie wydatkowaliśmy kwotę 25.042,78 zł. Prowadzone były prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg o nawierzchni żwirowej, polegające na nawiezieniu żwiru własnym transportem i rozplantowanie go przez pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Przy współpracy z Zarządem Dróg Powiatowych w Grajewie kontynuowaliśmy prace związane z układaniem chodników w miejscowości Żebry i Wąsosz. Posiadamy kompletną dokumentację na budowę drogi do wsi Niebrzydy. Do Urzędu Marszałkowskiego złożyliśmy wniosek o wsparcie finansowe na realizację zadania związanego z budową drogi dojazdowej do pól w obrębie wsi Bukowo. W trakcie budowy jest przystanek PKS we wsi Wąsosz.
W dziale gospodarka mieszkaniowa wydatkowana kwota to 7.725,56 zł. - przeznaczona na utrzymanie budynków będących własnością gminy.
W dziale działalność usługowa kwota wydatkowana 3.294,00zł. na zapłatę za opracowanie projektów i decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
W dziale administracja publiczna wydatkowana kwota – 736.555,84 zł. . z przeznaczeniem na wynagrodzenia pracowników i pochodne, zakup materiałów i wyposażenia, opłaty za telefon, podróże służbowe, bieżące utrzymanie biura urzędu gminy i rady gminy, diety radnych, pracowników wykonujących prace zlecone, promocję gminy, przeprowadzone wybory i pozostałą działalność- wynagrodzenia i pochodne dla pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych.
W dziale ochrona przeciwpożarowa planowana kwota wydatkowana to
67.992,72 zł. przeznaczona na wynagrodzenia dla kierowców, zakup paliwa do samochodów strażackich, ubezpieczenia strażnic i samochodów strażackich.
Na obsługę długu publicznego, odsetki od zaciągniętych pożyczek – wydatkowaliśmy 9.181,39 zł. Są to odsetki od pożyczek zaciągniętych w Woj. Funduszu Środowiska i Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska.
W dziale oświata wydatkowaliśmy kwotę 1.249.654,96 zł. z tego na utrzymanie
6 szkół podstawowych 792.951,28 zł. . oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych 82.719,35 zł., gimnazjum 305.384,58 zł., na dowożenie uczniów do szkół 54.604,93 zł., pozostałą działalność - 13.364,82. Rozpoczęliśmy prace remontowe w SP, polegające na malowaniu ścian
i wymianie wykładziny.
W dziale ochrona zdrowia wydatkowana kwota 2.036,40zł. na imprezy szkolne mówiące
o złym wpływie alkoholu i narkotyków na zdrowie człowieka, imprezy promujące zdrowy tryb życia.
W dziale pomoc społeczna kwota wydatkowana to 972.810,56 zł. , w tym:
-
wydatki na świadczenia rodzinne – 695.333,55 zł. ł. Na to zadanie otrzymaliśmy 100% dotacji,
-
ubezpieczenia zdrowotne - 1.068,57 zł. wydatki pokrywane w 100% z dotacji,
-
zasiłki stałe i celowe – kwota wydatkowana 66.049,37 zł.
-
na utrzymanie Ośrodka Pomocy Społecznej – 68.759,50 zł.
-
usługi specjalistyczne – 17.339,73 zł
-
dożywianie –101.490,70 zł.
-
dodatki mieszkaniowe – 22.769,14 zł.
W dziale edukacyjna pomoc wychowawcza:
-
na stypendia la dzieci – 60.509,00 zł. Wydatki pokryte w 100,0% z dotacji.
W dziale gospodarka komunalna i ochrona środowiska wydatkowaliśmy kwotę – 112.824,41 zł. na:
-
oświetlenie ulic,
-
remonty oświetlenia ulicznego(dokonano zainstalowania 6 opraw oświetlenia ulicznego we wsiach Sulewo Prusy i Sulewo Kownaty)
-
zakup paliwa do ciągników, utrzymanie czystości gminy
W dziale kultura i ochrona dziedzictwa narodowego planowana kwota dotacji dla GOK
i biblioteki na działalność statutową oraz na bieżące utrzymanie budynku, w którym znajdują się pomieszczenia instytucji kultury została wydatkowana w wysokości 111.185,78 zł.
Na szerzenie kultury fizycznej i sportu wydatkowano kwotę – 462,70 zł. .
Szczegółowy podział wydatków pełnej klasyfikacji budżetowej stanowi Załącznik nr 2.
Planowane przychody w roku 2007 to kwota 1.418.199,00 zł. Rozchody budżetu to spłaty pożyczek w kwocie 367.000,00zł.
W pierwszym półroczu spłaciliśmy 167.000,00zl. Stan zadłużenia gminy na koniec II kwartału wyniósł – 1.150.000,00zł Należności – 23.449,59zl. Zobowiązań wymagalnych na koniec II kwartału nie było.
W planie przychodów i rozchodów Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej na rok 2007 uzyskaliśmy kwotę – 2.984,46 zł. Wydatki to obsługa rachunku – 180,00 zł.
Jak wynika z informacji wydatki Gminnego Ośrodka Kultury w Wąsoszu wyniosły
w pierwszym półroczu - 40.699,13 zł. . Kwota ta przeznaczona była na wynagrodzenia dla pracowników i działalność statutową ośrodka kultury. Zobowiązań wymagalnych za I- sze półrocze nie było. Zobowiązania niewymagalne z tytułu wynagrodzeń w kwocie – 3.071,41 zł.
Wydatki Biblioteki Publicznej wyniosły – 42.480,45 zł. Kwota ta przeznaczona została na wynagrodzenia i pochodne oraz na działalność statutową biblioteki(załącznik Nr 3,4 do Zarządzenia).
Okres pierwszego półrocza jest zawsze okresem, w którym zabiegamy o pozyskanie zewnętrznych środków finansowych. W tym roku było to częściowo utrudnione ze względu na brak Zarządu Województwa Podlaskiego i ponowne wybory do Sejmiku, oraz opóźnienia
w naborze na różnego rodzaju programy operacyjne.
Reasumując, należy stwierdzić, że dochody budżetu zostały wykonane na poziomie zadowalającym i wyniosły 53% planu, a wydatki wzorem lat ubiegłych są niższe i wyniosły około 40 %.
Załącznik Nr 4 do
Zarządzenia Nr 21/07 Wójta Gminy Wąsosz
z dnia 06 sierpnia 2007 r
Informacja za I półrocze 2007 r. z wykonania planu finansowego
Gminnego Ośrodka Kultury
-
Lp.
Wyszczególnienie
Kwota
Wykonanie
PRZYCHODY
125.000,00
62.300,00
I.
Dotacje z budżetu gminy
120.000,00
60.000,00
II.
Kwota wydatkowana
40.699,13
III.
Pozostałe przychody (wynajem sali)
5.000,00
2.300,00
IV.
Wydatki
2.
Wynagrodzenia
82.800,00
36.957,80
Płace osobowe
70.000,00
31.893,57
3.
Pochodne wynagrodzeń
12.800,00
5.064,23
Składki na ubezpieczenia społeczne
11.200,00
3.920,01
Składki na Fundusz Pracy
1.600,00
1.144,22
Ekwiwalent za pranie odzieży
4.
Zakupy
- materiały biurowe, prasa
- środki czystości, nagrody na konkursy
- umowa zlecenie o dzieło
- energia
29.891,00
2.000,00
1.200,00
1.580,18
376,33
1.165,02
5.
Usługi obce
- abonament radiowy, opłata za telefon, opłata za internet, remonty bieżące
5.000,00
179,80
6.
Świadczenie na rzecz pracowników
- odpis na ZFŚS
1.609,00
7.
Podatki i opłaty
- ubezpieczenie majątku, prowizje bankowe
2.000,00
440,00
8.
Pozostałe koszty
- podróże służbowe
500,00
Zobowiązania niewymagalne z tytułu wynagrodzeń: 3.071,41 zł
Załącznik Nr 5 do
Zarządzenia Nr 21/07 Wójta Gminy Wąsosz
z dnia 06 sierpnia 2007 roku
Informacja za I półrocze 2007 r. z wykonania planu finansowego
Biblioteki Publicznej Gminy Wąsosz
-
Lp.
Wyszczególnienie
Kwota
Wykonanie
PRZYCHODY
I.
Dotacje z budżetu gminy
100.000,00
49.956,00
II.
Kwota wydatkowana
42.480,45
1.
Wynagrodzenia
75.500,00
33.634,13
Płace osobowe
63.000,00
30.120,18
2.
Pochodne wynagrodzeń
12.500,00
Składki na ubezpieczenia społeczne
11.000,00
3.513,95
Składki na Fundusz Pracy
1.500,00
3.
Zakupy
- materiałów i wyposażenia
- materiały biurowe, prasa
- nagrody na konkursy
10.341,00
450,00
200,00
3.409,29
64,90
4.
Zakupy książek
10.000,00
5.074,61
5.
Usługi obce
-
opłata za telefon
-
naprawy sprzętu
500,00
1.000,00
112,50
185,02
6.
Świadczenie na rzecz pracowników
- odpis na ZFŚS
1.609,00
7.
Pozostałe koszty
- podróże służbowe
400,00
-
Zobowiązania niewymagalne z tytułu wynagrodzeń: 3.421,64 zł
Metryka strony